Itt az idő hogy papíron sem a gondolataimat azzal kapcsolatban amit érzek és most nagyon nagyon pozitív érzések vannak bennem. Az elmúlt években a technikai fejlődés kicsit sejtelmesen, kicsit észrevétlenül de teljes mértékben átalakította azt a kommunikációt amit a világon emberek egymással folytatnak. Gyakorlatilag kimondhatjuk hogy ma egy mobiltelefonról szinte bárkivel kapcsolatba tudunk kerülni közösségi médián keresztül, aki úgy gondolja hogy a közösségi média számára hasznos dolog és tagja pl. a LinkedIn vagy a Facebook oldalaknak.
Ez már elindított olyan trendeket a világban hogy virtuális közösségek alakultak ki, akik közös érdeklődési területtel foglalkoznak, van közös pont az életükben bár lehetséges, hogy a világ teljesen különböző tájain vannak. (Pl. Magyarok a világban csoport a Facebookon erre talán az egyik legtökéletesebb példa.) Igaz, hogy a Facebook nem túl üzleties közeg, de a network marketing talán egy olyan kivételes helyzetben levő iparág, ahol sosem kellett úgymond túl üzletiesnek lennünk hiszen mindenki akkor sikeres a network marketingben, ha saját magát lazán, őszintén adhatja. Annak idején engem is ez a lazaság fogott meg az én szponzoromban. Ma a Facebook a világ egyik legnagyobb országának tekinthető. De ha ennek az országnak úgymond sikeres állampolgárai szeretnénk lenni, akkor nagyon fontos az hogy
Hogyan jelenünk meg és hogyan viselkedünk ebben a virtuális közegben.
Azt a Tonk Emil idézetet biztosan ismered, hogy “az ember az MLM műfajában előállíthatja saját maga egy jobb változatát” Ezt a közösségi médiában való megjelenés és az online üzletépítés csak fokozni fogja. Biztos vagyok benne, hogy az egyik olyan dolog, amit a profik fel fognak ismerni az lesz, hogy az online felszíneken milyen módon lehet úgy megjelenni, hogy ne elriasszunk hanem érdeklődővé tegyünk számunkra teljesen ismeretlen embereket saját magunk emberi személye iránt.
Hidd el, bár úgy gondolod, az üzleti ajánlatod az igazán nyerő, de én tudom, hogy nem. A Te emberi ajánlatod a nyerő, vagy az ellenszenves. Miután emberként elnyertük ismeretlen emberek bizalmát már könnyű lesz arról beszélni, hogy az az üzleti ajánlat amivel rendelkezünk a mi személyiségünk segítségével együtt milyen perspektívákat nyithat azok előtt akik keresnek egy jó lehetőséget. És egyáltalán nem biztos egyébként, hogy ha emberként “bevágódunk”, a másik oldal üzletileg is nyitott bármire. Lehet, hogy pont olyan jól érzi magát a bőrében ott ahol van, hogy semmin,
de semmin nem szeretne javítani vagy változtatni, és ezt jobb ha elfogadja a környezete, és jobb ha Te is elfogadod.
Itt nem meggyőzésről van szó. Ezt a szót egyre kevésbé fogjuk tudni alkalmazni az online felszínek esetében. Az a szó amivel élni fogunk az inkább a meggyőződés lesz. Van és egyre inkább lesz lehetőség, hogy mások meggyőződhetnek arról hogy ez az ajánlat számukra milyen perspektívákat nyújt, anélkül, hogy minket élőben megkérdeznének erről. Vagy esetleg mi a régi megszokott tapasztalatok alapján elkezdenénk győzködni őket.
Ki kell nyitnunk ajtókat emberek előtt, de a végén ők fognak bemenni, ők fognak körülnézni a szobában és ők fognak minden olyan dolgot összeszedni az online világban, amivel saját magukat adott esetben meg akarják győzni. Egy ponton túl nem sok mindent tudunk tenni hogy embereket meggyőzzünk, mert mindenki saját maga fogja magát megfelelő irányba terelni online információszerzés útján. És ez így helyes.
Amit viszont aktívan tehetünk azért, hogy online üzletünk sikeres legyen, az az hogy azokat az értékeket visszahozzuk a network marketing világába, amik nem nagyon találhatók ma a hagyományos pénzkereseti (alkalmazotti, vállalkozói) környezetben.
Ilyen például
- az őszinteség,
- az ígéretek megtartása,
- az előítéletektől való mentesség,
- mások nem kritizálása,
- a pozitív értelemben vett asszertív kommunikáció.
Én nagyon hiszek abban hogy a közösségi média egy eszköz lehet arra, hogy a tényeket őszintén kommunikáljuk és ez az amit igazából tennünk is kell. A network marketing nem egyik napról a másik napra működő Aranybánya, hanem egy olyan lehetőség ahol az ember értékeit beletéve a munkába megtalálja azokat a munkatársakat és partnereket akikkel egy értékrenden van és közösen tud előre nézni.
“Akár hiszel a vonzás törvényében akár nem az még létezik is hasonlóan működik a gravitációhoz” – Hangzik el a Titok című filmben. Ennek a törvénynek a segítségével tudunk mi is olyan embereket felismerni az online környezetünkben, akiknek a rezgés száma és a kisugárzása a mienkhez hasonló és akikkel sokkal könnyebb együtt gondolkodnunk.
Ha egy kicsit az Intuíciónkra hallgatunk láthatjuk, hogy ez könnyedén munkára fogható egy nagy hálózat építése érdekében. A vonzás törvényét és az intelligens kommunikáció szabályait alkalmazva egy új világot építhetünk, ami anyagilag független emberekből áll.
Ez nem utópia hanem teljes realitás.
Meggyőződésem,hogy az aki ezt nem ismeri fel egy ponton sajnálni fogja hogy nem hallgatott a megérzéseire. Aki viszont felismeri az egy anyagilag is motiváló eszközt kap a kezébe hogy jobb, az online kommunikációban is tökéletesen helytálló személyiséggé formálja magát.
Hiszem hogy a network marketing segítségével a világot egy jobb hellyé formáljuk és köszönöm, hogy együtt haladsz velem ezen az úton. Én azon leszek hogy közösen egymást jobb emberré tudjuk tenni. Kerülj kapcsolatba minél több pozitív kisugárzású emberrel, úgy hogy ne légy tolakodó és építs egy hatalmas üzletet velük együtt.